אודות טלניר

אודות

חברת טלניר פיתחה במהלך השנים האחרונות שורה ארוכה של אמצעים ושיטות-עבודה משוכללות, המגדילות דרמטית את סיכויי ההצלחה באינטראקציה עם לקוחות ובהתמודדות מול תחרות. המודלים מותאמים לדפוסי החשיבה וההתנהגות המאפיינים לקוחות ישראליים ואין להם מקבילות בחו"ל.

טלניר פיתחה שיטה ייחודית שנועדה להרחיב משמעותית את היקף הפעילות העסקית והרווחיות בחברות. המודל מבטיח שימור מתמשך של מרבית הלקוחות הקיימים של החברה, במקביל עם זיהוי יזום ומתמיד של הזדמנויות עסקיות וגיוס לקוחות חדשים.

חברת טלניר מבצעת הכשרה/השבחה באמצעות סדנאות חוויתיות מאד, המותאמות לצרכיי הארגון הספציפי. הסדנאות משלבות הדגמות והמחשות רבות מתחומי עסוקו של הצוות, תרגולים מגוונים בכתב ובסימולציה בעזרת טלוויזיה במעגל סגור. הכל, בהשתתפותם הפעילה של הלומדים.

טלניר מקפידה על ביצוע מעקב אחרי ביצועיהם בשטח של הלומדים, באמצעות חונכות אישית – coaching, מדידת "אחוזי-סגירה" ומפגשי רענון, ליבון שאלות ובעיות. כמו כן, טלניר מבצעת קורסי מכירות למתקדמים, הכוללים בין-השאר לימוד מכירה היפנוטית, טכניקות תלת-מימדיות לטיפול בהתנגדויות ועוד. טלניר רואה כמטרה מרכזית, להשיג שיפור בביצועים העסקיים וברווחיות של לקוחותיה. שיפור משמעותי, הניתן למדידה ותקף לאורך שנים.

ביוגרפיה

[custom_frame_right]

[/custom_frame_right]

מאחורי המנכ"ל יצחק פלד, למעלה מעשרים וחמש שנות פעילות מעשית בתחומי המכירות והשיווק כאיש מכירות בפועל, מנהל מכירות, מנכ"ל ובעלים של חברת שיווק, וכעשר שנים בהם שימש כסמנכ"ל לשיווק ומכירות במפעל הייטק במת"ם חיפה.

מאז 1991, קיים מר פלד אישית, פעילות הדרכה והכשרה עניפה ביותר בתחומי התקשורת המשכנעת (מכירות, מו"מ, טלמרקטינג וכיוצ"ב). במסגרת זו, עברו תחת ידיו אלפי אנשי ומנהלי מכירות מכל מגזרי המשק ובתוכם, כמעט כל החברות הגדולות והפעילות בישראל ולא מעטים מקרב מאמני המכירות הפעילים כיום בישראל.

במקביל, שימש יצחק פלד במשך שנים רבות מרצה במוסדות אקדמיים שונים, בהם: אוניברסיטת חיפה, הטכניון, שלוחות בר -אילן, מי"ל, מכללת בית ברל ומוסדות נוספים.

תחום המכירות באופן מיוחד, מהווה עבורו "מפעל- חיים", בו הוא שולט באופן עמוק ויסודי ללא אח ורע, הן על בסיס הכשרתו האקדמית (מדעי ההתנהגות ומנהל עסקים), הן מפרסומים, ספרות מקצועית וסמינרים בארץ ובעולם, ובעיקר מתוך ניסיונו המעשי, המגוון ורב-השנים.

יצחק פלד, מחבר הספר "אמנות המכירה הלכה למעשה", עומד באופן אישי מאחורי פיתוח טכניקות מניפולטיביות ייחודיות בתחום טיפול בהתנגדויות ובניית המודל הנלמד כיום בישראל: "מכירה בהתאמה אישית".

הצירוף הנדיר כל-כך בין ניסיון מעשי עשיר, יחד עם רקע השכלתי מתאים ויכולת דידקטית מיוחדת, הולידו במהלך השנים שיטת לימוד (מתודולוגיה) ייחודית לטלניר, שהוכיחה את עצמה ככלי היישומי והאפקטיבי ביותר בישראל להשבחת מיומנויות מכירה.

על רקע זה, הוגדר יצחק פלד ב"וועידת-העיר" ובמוסדות מובילים כ- "מאמן המכירות מס' 1 בישראל".