שירותים
הרצאות מכירות
טלניר מקיימת הרצאות מכירות מקצועיות במגוון נושאים. ההרצאות מועברות בפורומים ארציים שונים, בחברות עצמן ועוד.

תכסיסים ותחבולות במו"מ

במסגרת נושא זה, יוצגו באופן מוחשי מגוון תכסיסים ותחבולות מתוחכמות, אשר לקוחות נוטים לעשות בהם שימוש מניפולטיבי בתהליכי קניה, מכירה ומו"מ. בצידה של כל תחבולה שתודגם באמצעות "סטנד-אפ", ינתן הסבר לגבי הרעיון/העיקרון שמאחוריה וכן יוצגו אמצעים להתמודדות מולה. מדובר כאן למעשה במיצוי המרכיבים הפיקנטיים, המענינים והתורמים ביותר מתחום המשא ומתן.
הרצאה זו שמשלבת לימוד עם בידור, מלווה בסיפורים משעשעים מאוד מהשטח, והיא מיועדת לכל מי שעוסק במכירות, רכש, מו"מ או במסחר מכל סוג שהוא.

מכירה בהתאמה אישית

במסגרת הרצאה זו, תוצג שיטה מקצועית ליצירת קשר חזק של אמון ושיתוף-פעולה בין מוכר לקונה, בין משכנע למשוכנע. גישה זו, המהוה מיצוי מתוחכם של "תורות-מכירה" מהמתקדמות ביותר:LOOKING-GLASS SELF, BRAIN-SELL, N.L.P., T.A., C.F.A , תורת סילבה, מכירה היפנוטית, דמיון מודרך ועוד, מאפשרת ביצוע התאמה בין מאפייני הלקוח לאלו של המוכר. במהלך ההרצאה כולה יוצגו באמצעות "הדגמות סטנד-אפ", התנהגויות שונות של לקוחות, דפוסי-קניה נפוצים ושיטות להתמודדות אפקטיבית עם כל אחד מהם. הרצאה זו, שהיא מרתקת ומבדרת במיוחד, מיועדת לעוסקים במכירות ובמסחר, אך גם לקהל "הדיוטות" שאינו קשור בהכרח לתחומים אלו.

ההתנגדות נדחית

אמצעים ושיטות לטיפול במצבי קונפליקט: "התנגדויות ותלונות". נושא זה ידוע כאחד הבעיתיים והמטרידים ביותר בתחומי מכירה ושירות. ההבנה באשר למקורותיהם של הקונפליקטים השונים הללו, כמו כן ההיכרות עם השיטות להתמודדות עמם, עשויים לחולל שיפור משמעותי ביותר בסיכויי ההצלחה של המשתתפים. במסגרת זו, תתבצע הכנה-נפשית לקראת תופעה נפוצה זו ומיד אחריה יתקיים "מרתון" של טכניקות לטיפול בהתנגדויות, החל מהפשוטות וכלה ב-"חגורה שחורה".
כל אחת מהטכניקות תלווה בספורים משעשעים ביותר מהשטח, שמדגימים את התופעה ואת הפתרון המקצועי. הרצאה זו, שהיא חוויתית ביותר, מיועדת לעוסקים במכירות ו/או שרות.

לא מפספסים

"פספוסים וטעויות במכירה". סדרה מגוונת, משעשעת ומאלפת של פליטות פה, פספוסים, כשלים וטעויות האופייניות לאנשי מכירות. במסגרת ההרצאה יוצגו רבים מהם תוך הדגמת ה"פספוס", מתן הסבר למקור הבעיה והצגת הדרכים המומלצות להמנע מכך ולטיפול.
הרצאה זו המלוה בהרבה מאוד דוגמאות מהמציאות, משעשעת ומבדרת במיוחד והיא מתאימה אך ורק לקהל מקצועי, שיש לו הבנה בסיסית במכירות.

סוגרים בלבד

במרכזה של הרצאה זו, נושא ה"סגירה" – CLOSING. מהלך זה, שהוא למעשה תכלית/מהות המכירה, ידוע כבעייתי ביותר בקרב רבים מאנשי המכירות, הן מבחינת האוריינטציה (מכוונות לסגירה) והן מבחינת הכלים ואופן הביצוע.
במסגרת הרצאה זו, נעשה תהליך מנטאלי שמטרתו למחוק חששות ומנגנוני הגנה נפוצים בקרב הצוות, וכן נעשה שיחזור ואף הרחבה בכל הקשור לעניין העיתוי-לסגירה, טכניקות-סגירה וכיוצ"ב. גם הרצאה זו, מלווה באין-ספור דוגמאות וסיפורים פיקנטיים הממחישים את הנושא והיא מתאימה אך ורק לקהל מקצועי, שיש לו הבנה במכירות.

במסגרת נושא זה, יוצגו באופן מוחשי מגוון תכסיסים ותחבולות מתוחכמות, אשר לקוחות נוטים לעשות בהם שימוש מניפולטיבי בתהליכי קניה, מכירה ומו"מ. בצידה של כל תחבולה שתודגם באמצעות "סטנד-אפ", ינתן הסבר לגבי הרעיון/העיקרון שמאחוריה וכן יוצגו אמצעים להתמודדות מולה. מדובר כאן למעשה במיצוי המרכיבים הפיקנטיים, המענינים והתורמים ביותר מתחום המשא ומתן.

הרצאה זו שמשלבת לימוד עם בידור, מלווה בסיפורים משעשעים מאוד מהשטח, והיא מיועדת לכל מי שעוסק במכירות, רכש, מו"מ או במסחר מכל סוג שהוא.

במסגרת הרצאה זו, תוצג שיטה מקצועית ליצירת קשר חזק של אמון ושיתוף-פעולה בין מוכר לקונה, בין משכנע למשוכנע. גישה זו, המהוה מיצוי מתוחכם של "תורות-מכירה" מהמתקדמות ביותר:LOOKING-GLASS SELF, BRAIN-SELL, N.L.P., T.A., C.F.A , תורת סילבה, מכירה היפנוטית, דמיון מודרך ועוד, מאפשרת ביצוע התאמה בין מאפייני הלקוח לאלו של המוכר. במהלך ההרצאה כולה יוצגו באמצעות "הדגמות סטנד-אפ", התנהגויות שונות של לקוחות, דפוסי-קניה נפוצים ושיטות להתמודדות אפקטיבית עם כל אחד מהם. הרצאה זו, שהיא מרתקת ומבדרת במיוחד, מיועדת לעוסקים במכירות ובמסחר, אך גם לקהל "הדיוטות" שאינו קשור בהכרח לתחומים אלו.

אמצעים ושיטות לטיפול במצבי קונפליקט: "התנגדויות ותלונות". נושא זה ידוע כאחד הבעיתיים והמטרידים ביותר בתחומי מכירה ושירות. ההבנה באשר למקורותיהם של הקונפליקטים השונים הללו, כמו כן ההיכרות עם השיטות להתמודדות עמם, עשויים לחולל שיפור משמעותי ביותר בסיכויי ההצלחה של המשתתפים. במסגרת זו, תתבצע הכנה-נפשית לקראת תופעה נפוצה זו ומיד אחריה יתקיים "מרתון" של טכניקות לטיפול בהתנגדויות, החל מהפשוטות וכלה ב-"חגורה שחורה".
כל אחת מהטכניקות תלווה בספורים משעשעים ביותר מהשטח, שמדגימים את התופעה ואת הפתרון המקצועי. הרצאה זו, שהיא חוויתית ביותר, מיועדת לעוסקים במכירות ו/או שרות.

"פספוסים וטעויות במכירה". סדרה מגוונת, משעשעת ומאלפת של פליטות פה, פספוסים, כשלים וטעויות האופייניות לאנשי מכירות. במסגרת ההרצאה יוצגו רבים מהם תוך הדגמת ה"פספוס", מתן הסבר למקור הבעיה והצגת הדרכים המומלצות להמנע מכך ולטיפול.
הרצאה זו המלוה בהרבה מאוד דוגמאות מהמציאות, משעשעת ומבדרת במיוחד והיא מתאימה אך ורק לקהל מקצועי, שיש לו הבנה בסיסית במכירות.

במרכזה של הרצאה זו, נושא ה"סגירה" – CLOSING. מהלך זה, שהוא למעשה תכלית/מהות המכירה, ידוע כבעייתי ביותר בקרב רבים מאנשי המכירות, הן מבחינת האוריינטציה (מכוונות לסגירה) והן מבחינת הכלים ואופן הביצוע.
במסגרת הרצאה זו, נעשה תהליך מנטאלי שמטרתו למחוק חששות ומנגנוני הגנה נפוצים בקרב הצוות, וכן נעשה שיחזור ואף הרחבה בכל הקשור לעניין העיתוי-לסגירה, טכניקות-סגירה וכיוצ"ב. גם הרצאה זו, מלווה באין-ספור דוגמאות וסיפורים פיקנטיים הממחישים את הנושא והיא מתאימה אך ורק לקהל מקצועי, שיש לו הבנה במכירות.